Re: ACTINA WEBBOOK - Wentylator

Autor: T. (cashu_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 13:24:47 MET

Skorupa wrote:
> wiem, że trochę NTG, ale nie znalazłem żadnej grupy dotyczącej
> notebooków. Od jakiegoś czasu posiadam Actninke Webbook, wszystko
> fajnie, ale jak się rozgrzeje wentylator wchodzi na takie obroty, że
> wyje prawie jak suszarka do włosów ;). Może ktoś wie jak to wyciszyć
> ? Może wymiana wentylatora na jakiś cichszy, ale jaki ?
Jak znam życie to pewnie jest to po prostu złom na celeronie i tak już Ci
zostanie. Na drugi raz należy kupić KOMPUTER na nie podróbkę.
Jedyny ratunek na dziś to znaleźć program co przestawi Ci procesor na niższą
częstotliwość i tak zostawi. BTW: czy w tym kompie jest procesor mobilny
chociaż czy dali zwykły desktopowy? ;)

T.