Re: Iiyama i ja (LCD)

Autor: car-hus (car-hus_at_husqvarna.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 12:53:59 MET

sklepie

L567,
> niespecjalnie cieszy).

> czas reakcji w przypadku L567 nie ma znaczenia, na tym monitorze nie
> występuje efekt smużenia, no i jest to Eizo.
> Pozdrawiam

> Red One

Witam

Potweirdzam to co napisal Red One. Eizo to najlepszy monitor
do gier i filmow, bo praktycznie wcale nie smuzy. Nie zwracaj uwagi
na to, co producenci Iiyamy i innni podaja w tabelkach, jesli chodzi
o czas reakcji. Jedynie EIZO podaje prawdziwy calkowity
czas reakcji matrycy, czyli sume czasow narastania i zanikania
pixela. Wszyscy producenci podaja tylko 1 z tych czasow,
zwykle ten nizszy, aby przekonac laikow.
Dlatego czasy w danych Eizo wygladaja na bardzo wysokie. w praktyce
monitory Eizo najlepiej spisuja sie w grach, zwlaszcza modele 465, 565, 567
i drozsze. Wymienione modele testowalem w grach i szczerze polecam.
Nie maja sobie rownych i kosztuja w granicach 2500 - 3500.

Porownywalismy te eizo z Iiyama za prawie 6tys zl, w grach,
zwlaszcza w misjach w nocy, Iiyama bardzo smuzy - nie da sie grac.

Pozdrowienia

Michus