Re: Zasilacze w obudowach ModeCom

Autor: Majkel (majkel2001_at_NO_SPAMtenbit.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 12:43:35 MET

JarekJ <przyjaciel505_at_poczta.onet.pl>,
w wiadomosci: c0v274$ljv$1_at_news.onet.pl
napisal:

> Witam
> Chciałbym wiedzieć, jakich zasilaczy należy się spodziewać w obudowach
> ModeComa. Chodzi mi o obudowę MAGIC II, ale może w reszcie oferty jest
> podobnie.
> Pytanie dotyczy - jakich producentów mam się spodziewać, a jakich tam
> NIE POWINNO BYĆ (to dlatego, że w jednym ze sklepów sprzedają obudowy
> Modecoma dużo taniej niż gdzie indziej - może wkładają inne
> zasilacze?).
> Czy może na wszystkich zasilaczach ma być napis Modecom?
>
> Proszę o opinie i pozdrawiam.

ja jakis czas temu kupowalem ich obudowe, napalilem sie na zasilacz
HuntKey, jednak okazalo sie ze go tam nie bylo, a byl zasilacz Modecoma.
Dopiero na pewnym forum oswiecono mnie, ze to przeciez calkiem dobry
zasilacz, bo Fortron. I rzeczywiscie jest na zasilaczu napisane "Made
for Modecom by FSP Group".

pozdr
Majkel