Re: PROBLEM

Autor: Tygrysek (ty-grysek_at_wp.WYTNIJTO.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 10:26:31 MET

> ..ale to chyba nie jest rozwiazanie. Moze problemem jest poprawna
instalacja
> sterownikow do kontrolera SATA?

Wszystko zostało z całą pewnością poprawnie zainstalowane. Przynajmniej w
moim przypadku. Najnowszy BIOS, najnowsze sterowniki, windows XP HE OEM
oryginalny, wszystkie możliwe łatki i aktualizacje - bez efektu.

> Czy wyzej wymienione problemy wystepuja w przypadku dyskow Seagate czy
> ogolnie dyskow SATA?

Tego nie wiem. Ponoć ktoś miał takie problemy, zmienił dyska na WD (też
SATA) i problemy ustąpiły. Ja swojego Barracudę zareklamowałem ("Gubi
dane") - dali mi nowy. Ale jeszcze za wczesnie, żeby coś stwierdzić. Aha -
ktoś inny wymienił kabel SATA (sygnałowy) i też rzekomo problemy ustąpiły.