problem z karta bezprzewodowa

Autor: pieczara (pieczarski_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 11:01:23 MET

Witam!

Moja konfiguracja kompa:
Abit Nf7-S (nforce2, sterowniki 2,03), AXP 1700_at_2,0Ghz, 512 mb kingston HX

Chcialem zainstalowac bezprzewodowa karte sieciowa LG (LW1100P), sciagnolem
najnowsze sterowniki i przy instalacji pojawia sie problem przy PCMCIA TO
PCI BRIDGE i komp na windows xp nie wykrywa mi jej poprawnie,wykrywa jako
karte PCMCIA i nie dziala.
U kumpla na MSI NEO2,P42,4 i chipsecie Intela 865PE wykrywal ja na poczatku
tak samo jako PCMCIA TO PCI karte i po chwili wykrywal sterowniki poprawnie
i karta instalowala sie bez problemow.

Czy nvidia/nforce ma z tym jakies problemy ?

Prosze o porade lub sugestie jak rozwiazac ten problem.

z gory dzieki,

pozdr
pieczara