Dvd liteon XJ-HD166S

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 01:01:01 MET

Kupilem wczoraj DVD Liteon XJ-HD166S i zastanawia mnie dzwiek jaki sie z
niego wydobywa przy wkladaniu i wyjmowaniu plyty. Nie wiem za bardzo jak to
opisac, ale brzmi jakby plyta krecila sie na tacce a nie nad nia, takie
szuranie jakby. Dzieje sie tak po wlozeniu plyty do napedu jak tylko probuje
sie rozkrecic. Trwa to moze jedna sekunde i pozniej slychac normalny szum
rozpedzajacego sie napedu. Podobnie jest po wyjeciu plyty, jak tacka juz
wyjedzie to slychac przez sekunde wlasnie taki dzwiek ze srodka. Tak ma byc
czy dvd jest uszkodzone? Jak narazie to czyta wszystkie plyty i poza tym
dziwnym dzwiekiem, no i sporym halasem podczas pracy (ale o tym wiedzialem
wczesniej) to nie narzekam.

--
Pozdrawiam,
Shadow