ASUS A7V600 vs GA 7VT600 1394 vs MSI KT6 Delta-SR

Autor: Malcom (nospam_malcom-poczta_at_wp.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 00:58:04 MET

ASUS A7V600
Gigabyte GA 7VT600 1394
MSI KT6 Delta-SR

Co polecacie? Chodzi mi o to żeby było jak najwydajniejsze, stabilne (pod
win98) i o dużych możliwościach rozbudowy na przyszłość. Ewentualnie jakieś
inne, w podobnej cenie. Tylko nie polecajcie mi płyt na nForcach, bo miałem
z nimi przejścia i obiecałem sobie że nigdy ich nie kupię. W grę wchodzi
tylko KT600. Z góry dzięki za wszelkie info.