AverTV studio 303 - pare pytan

Autor: Zbyszek Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 00:18:38 MET

Witam,

1. Czy komus udalo sie odpalic na tej karcie DScalera 4.1.8 beta ? Jeśli
tak, to z jakimi ustawieniami ? ... bo mi sie jak dotad nie udalo ... a
jakies karty na Cxach DScaler obsluguje ...

2. Czy na tej karcie dziala komus stereo w A2 ? Mam w kablówce programy w
A2, mój magnetowid je obsluguje, na pudelku mam napisane A2/NICAM, NICAM
dziala OK ale to A2 jakos nie chce ...

3. A moze jakis inny soft dobrze sie spisuje na tej karcie ? Chodzi mi o TV
i FM z nagrywaniem dzwieku i obrazu ...

--
Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl