Re: Glosniki 5+1 - wybralem Creative P580 [dlugie].

Autor: Zycho (zyho12_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 18:54:17 MET

Witam wszystkkich.
Ja właśnie jutro wybieram sie po kupno głośników. Ostatnie 2 tygodnie
spędziłaem na przynoszeiu i testowaniu w chacie zestawów: MediaTech
344(miałem przez tydzień), T5400 i p580 (właśnie na nich słucham Rasmusa :))
i doszedłem do nastepujących wniosków.
1. P580 mogę kupić za 295 zł ale ich nie kupie :(
2. Mediatech 344 mogę mieć za niewiele drożej ok 320 zł ale po dłuższym
użytkowaniu jakoś też mi do gustu nie przypadły.
3 Wybrałem więc T5400 bo jak dla mnie sa najbardziej odpowiednie. Co prawda
kosztują prawie 440 zł ale moim zdaniem warto dołożyć (ale to jest moja
subiektywna opinia). Słucham dość duzo muzyki, czsami gram i oglądam
filmiki. Wczoraj obajrzałem na nich Matrixa Revolucje w ac3 - po prostu
rewelacja, basik aż w podłogę wgniata i cały fotelik chodzi po dywanie :))
Ale każdy wybiera to co mu pasuje wiec życze wszystkim miłego słuchania na
"swoim wyborze".

Pozdrawiam.
Zycho

P.S.
P580 mają subwoofer o mocy 17 W RMS a nie 18 :))