DYSK sie wylacza.

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 22:38:49 MET

Mam sobie stary dysk twardy cawiara 1,2GB ktory mam jeszcze z czasow
pierwszego PC.
Uzywam go do trzymania dokumentow worda itp.
Ale..mimo ze wtyczka zasilania siedzi mocno i pewnie to dysk potrafi sie
nagle bez powodu i robienia czegokolwiek na komputerze wylaczyc na sekunde
co jest słyszalne.
Potem po restarcie windows xp sprawdza go scandiskiem..czasem ok..czasem
znajdzie jakies uszkodzone klastry..ale przewanie jest ok.
Ki diabel... dysk sie konczy?
Juz dane przenioslem w bezpieczne miejsce ale chcialbym dysku nie
wywalac..
Czy da sie go czyms sprawdzic co jest nie tak?
Co to moze byc?
Pozdrawiam.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********