Re: DScaler a Winfast TV 2000 Expert

Autor: piotr (xx_at_xx.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 22:13:00 MET

Tue, 17 Feb 2004 11:00:01 +0100, na pl.comp.pecet, Depesz napisał(a):

> Mam te sama karte, jednak za cholere nie moge ustawic DScalera 4.1.8 zeby ta
> karta dzialala w nim. Jaki wybierasz typ karty i typ tunera w poczatkowych
> ustawieniach.?

Wybieram na chipie Conexanta ...EVK (PAL)
Tuner : Philips 1216 MK3 ...

Piszę z pamięci, nie uruchamiam już DScalera bo mi potem oryginalny soft
działa bez obrazu :), nie udało mi się niestety wydobyć z DScalera dźwięku,
możliwe że bedziesz miał więcej cierpliwości i fartu czego życzę.
DScaler 4.1.8 to wersja Beta, postanowiłem zaczekać do wersji finalnej bo
uważam że naprawdę warto.

--
pozdrawiam :-)
piotr