czy ktoś jeszcze pomoże???? Plizzzzz.....

Autor: Dawid (freemanek_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 21:54:59 MET

> To znaczy na dysku z XP w pliku boot.ini skasuj wpisy związane z
> uruchamianiem 2000 i wice wersa.

Nie działa - zawsze pojawia się okno wyboru - jak wykasuje wpis dotyczący
xp, to pojawia się do wyboru:
microsoft windows 2000 professional
windows (domyślny)

jak wykasuje oba wpisy (lub całość) to komputer/systemy w ogóle nie chcą
wystartować.

Wiem, ze takie działanie (start windowsa poprzez uruchomienie z wybranej
partycji w bios) jest możliwe, bo widziałem kiedyś dokładnie coś takiego u
kolegi kuzyna (niestety jest to jakieś 200 km ode mnie więc nie mogę
zobaczyć jak to działa)

Czy ktoś może mi pomóc??? Dla mnie jest to sprawa rzekłbym życia i śmierci...