Abit ST6 a PIII 1,2GHZ TUALATIN

Autor: Gregork (gregork_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 21:06:02 MET

Witajcie,

mam problem z płytą Abit ST6 i PIII 1,2GHZ TUALATIN FSB133 256KB BCM.

Płyta Abit ST6 (bez RAID bo są i takie wersje) - chipset Intel 815EP B-step
(ICH2). Płyta obsługuje procesory FCPGA i FCPGA2. Bios w wersji 9P. Pentium
1,2GHZ TUALATIN FSB133 256KB BCM czyli powinno pasować do płyty.

A niestety mam problem - napędy chodzą ale po zamontowaniu kości brak
grafiki i ogólnie rozruchu. Płyta OK - mój Celeron 900 MHz działa OK.

Czy to wina bios'u - może powrót do 8A? Czy jakieś specjalne ustawienia
płyty? Płyta popularna była swego czasu - może ktoś pamięta/wie co robić?

Czy to po prostu procesor jest walnięty? Jeśli tak to jak się upewnić?

Pozdrowienia
Gregork