komputer NIE wylaczany non stop

Autor: cPanel (cpanel_at_cpanel.net)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 19:57:48 MET

w tej chwili mam
Durona 1200 w k7s5a
jakiś tam wentylator
jakąś obudowę silver,
zasilacz rubikon 300W,
GF2MX200 64MB (bez wiatraczka, sam radiator)

o co chodzi?
otoz ten komputer chodzi 24/7/365
serio, wyłączam go tylk ow wakacje jak wyjezdzam na 3 m-c nad morze,
takto bite 9 m-cy bez wylaczania i tak juz ciagnie jakis rok,

co polecacie zmienic? ulepszyc,
nie, nie chodzi mi tu o gry itd..nowosci,

chodzi mi o jakosc i stabilnosc,
duron bardzo sie grzeje, grafika sie grzeje, w zasadzie nie mam paneli
bocznych na obudowie,
jaki wiatraczek ktory mi sie nigdy nie zatrzyma? bo ten juz sie zatrzymal
kiedys :>

to nie jest serwer, ale powiedzmy, stacja robocza :)