Re: Firma X

Autor: , . (skorp_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 18:51:26 MET

Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl> napisał(a):

> Tak. Ile za nia zapłacisz?

  Terz mi sie wydaje ze za drogo.Ta karta zalerznie od sklepu
  kosztuje ok.500 PLN.Ale musze miec coś z Directx9 bo nie chce
  zmieniać karty za pół roku.Radeony raczej odpadają-podobno
  miały lub mają jakies problemy ze sterownikami?
  Karta ma byc wyłącznie do gier i filmów.Obecnie mam GeForca 4 mx 460 :).