tanie karty gigabitowe ... przepustowość?

Autor: MNorbert (amrk_at_op.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 18:28:26 MET

Witam Wszystkich

Chciałbym się spytać czy ma ktos z szanownych grupowiczów doświadczenia z
kartami gigabitowymi ....

Tzn

Jakie realne przepustowości można na nich uzyskac ?
Chciałem zrobić coś jakby tani klaster ... ( przynajmniej pod wzgledem
dzielenia zasobów pamięci - ramdyski sieciowe)
Niestety przeczytałem gdzieś, że te tanie karty (okolo 100zl) wyciągają
jedynie około 30-50% maksymalnej przepustowości łącza. Do mojego pomysłu
potrzeba transmisji >50MB/s

Jakie karty wyciągają 60MB/s?

Czy da się coś takiego zrobić w miare tanio ...?
tak do 100-150zl/karte?

pozdrawiam...
MNorbert ..