Re: jak zapisac obraz z TV?

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 18:07:01 MET

> No skoro tak to rzeczywiście super. Nie wiedziałem że mjpeg można
> czymkolwiek obrobić. Jeśli można to rzeczywiście napisałem bzdury o tych
> szybkich dyskach.

a jakiego kodeka nie mozna obrobic? do tej pory kazdy do jakiego zrzucalem
(w fazie testow oczywiscie bo teraz juz wiem ze mjpg jest najlepszy) dawal
mi mozliwosc edycji w kilku programach. szybki dysk sie przydaje oczywiscie.
sam wybieralem dysk 2 miesiace czytajac wiele testow zeby wlasnie byla
maxymalna wydajnosci bo wtedy mozna lepsza jakosc ustawic :)

pozdrawiam
Andre