Wiatrak na Ti4200; temperatura karty

Autor: kpawel (USUN.kpawel_at_kr.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 17:47:50 MET

Witam,
Mam kartę graf GeForce Ti4200 64 DDR; ma ona wiatraczek, a właściwie to
suszarkę... chciałbym wymienic wiatraczek na większy, albo spowolnić ten
co jest. I teraz tak:
1. jak programowo sprawdzić temperaturę karty ? (znalazłem jakiś
program, ale to na płyty główne ASUSa)
2. da się tą kartę spalić czy ma jakieś zabezpieczenia termiczne ?
3. czy ktoś wie (z doświadczenia) czy po spowolnieniu standardowego
wiatraczka karta dalej może pracować normalnie czy od razu trzeba
pomysleć o innym wiatraczku ?

Chciałbym uniknąć zdejmowania radiatora; wolę już załozyć na kartę
większy wiatrak.

płyta główna: ABit BL-7

--
Pozdrawiam