S-video do scart na Radeonie?

Autor: PaWeL (pwlp_at_gazeta.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:46:40 MET

Witam grupe
Czy probawal ktos zrobic taki manewr, zeby wyjscie TV na Radku podlaczyc do
scart w TV RGB?
Znalazlem opis w sieci: zgralem bios karty progsem Atiflash, Radeditem
wlaczylem opcje: "Enable unsupported TV standards" i wtloczylem nowy bios do
karty. Teoretycznie powinienem stracic wyjscie TV-out a ono dalej dziala. A
narazie nie mam czasu na przelutowanie koncowek w we wtyczkach. Kabel to
skretka dlugosci ok. 15m. Strona z ktorej zaczerpnalem schemat polaczen jest
po rosyjsku i nie wiele z tego rozumiem. Czy ktos mi pomoze? Karta to Radeon
9200 128 bitow "Szafira" Zalezy mi na tym bo mam karte sat SkyStar 2 a obraz
z TVout pozostawia wiele do zyczenia.
Tu jest opis wyjscia karty:
http://3dnews.ru/reviews/video/tv-out2/index.htm
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx