Re: new zestaw

Autor: Zbyszek Misiewicz (dune_at_XusuntoX.panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:26:06 MET

Użytkownik axial napisał:
> Twierdzę, że jak ktoś jest fanem U2 zawsze będzie
> częściej kupował płyty U2 niż Papa Dance...
> ... i tyle :-)
Ustaw sobie człowieku kodowanie!!
Bo, używając Twoich porównań: *twierdzisz*, że lubisz U2 - a *kupujesz* ...
... i tyle! :p
Coś mi się wydaje, że takie teksty biorą się stąd, że ludzie są
rozżaleni na los za to, że dali się naciąć płacąc za super PIV,
jak również za to, że przegapili koniec pewnej epoki, kiedy to Intel
przestał być jedynym dostawcą procesorów do komputerów osobistych.
Dla młodszych usenetowców: bardzo dawno temu to było.

Pozdr.
Z.