Re: wiatraczek...

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 16:01:52 MET

deto claimed:
> Użytkownik "fv" <fake_at_cybax.com> napisał w wiadomości
> Mozna chyba zdjac caly cooler z procesora przed operacja wymiany ? :) Poza
> tym naprawde trzeba miec zdolnosci, zeby zmiazdzyc procesor ^^'

Jak się to robiło więcej niż raz w życiu. Poza tym imho zdjęcie i
ponowne założenie radiatora to o wiele większe ryzyko uszkodzenia niż
wykręcanie wiatraka. Nie jest tak ? Nie wiem, nigdy nie próbowałem a
szkoda mi trochę procesora bo nie mam kasy na nowy (też mam uszkodzony
wiatrak).

--
    :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Universe is not only weirder than we imagine