Re: Jaka plyte kupic do 400PLN?

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 15:40:38 MET

Użytkownik Peri napisał:
> Sam nie wiem na jakim chipsecie wole (KT600, czy NFORCE2). Z tego co slyszalem
> to z Dual Channel sa problemy z pamieciami. Pozatym nie stac mnie na 2 kosci
> wiec, w tej chwili plyta musi miec mozliwosc dzialania na jednej. Oprocz tego
> musi miec koniecznie LAN i dobrze gdyby posiadala SATA. Mozliwosci
> przetaktowywania tez nie beda wada ;)
>
> Prosze o sugestie jesli mozna to z podaniem powodu dlaczego akurat dana plyte
> polecacie.

Soltek 75FRN2-L za 349zł wg. komputronika
(http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=5694). Ma zintegrowany LAN
(stąd rozszerzenie "L"), ma DualDDR (oczywiście może chodzić również na
jednej kości), ma SATA, duże możliwości przetaktowywania. Dlaczego
akurat ta? Dużo pozytywnych opinii (patrz chociażby komentarze na
komputroniku) no i wrażenie robi ilość emblematów przyznanych nagród na
pudełku ;)

"Sprawdzone" płyty w tym przedziale to jeszcze z pewnością Abit NF7
(v2.0), Asus A7N8X, czy Epox 8RDA3I (ta bez SATA). Poczytaj na
benchmark.pl i tomshardware.com.pl.

--
cl0