Jak to zrobić – start jednego z dwóch systemów, bez okna wyboru.

Autor: Dawid (freemanek_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 15:41:08 MET

Wysłałem, już to wcześniej z google, ale niestety nie widzę mojego postu,
zatem piszę raz jeszcze

Mam na komputerze dwa systemy – windowsa xp prof. na dysku C i windowsa 2000
prof. na dysku D (wiem, że to zboczone, ale co tam….)
Jak i co mam zrobić aby przy uruchamianiu komputera nie pojawiało się okno
wyboru systemu, tylko system startował, za wybranego dysku. Czyli ustawiam
dajmy na to first BOOT device na dysk c, włączam kompa, i uruchamia mi się
xp, wchodzę do biosa, zmieniam first BOOT device na dysk d , uruchamiam
komputer, włącza się windoza 2000??