Re: SERIAL ATA Problem

Autor: MZ (spytaj_at_na.grupie)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 14:55:48 MET

> podczas instalacji windy (domyślam się że chodzi o xp) to podczas
odpalania
> instalatora na początku włóż dyskietke ze sterownikami i wciśnij F6 to
> wszystko
U mnie się nie za bardzo dało, ale to był dysk ata133 podłączony przez
Serilela do SATA, może dlatego to kulało. Nie chciało mi się kombinowaś,
podlaczylem pod PATA, zainstalowałem system (ze sterownikami do kontrolera
SATA) i potem przełączyłem dyski (dysk ATA133 przez Serilela do kontrolera
SATA), działa do tej pory :)

Pozdro
MZ