Re: ktory naped dvd?

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 14:25:48 MET

> Tez sie zastanawiam nad kupnem napędu DVD. O nowej Toshibie 1812 czytałem
> nie najlepsze opinie. Więc ją raczej wykluczam, ale został Asus, Lite-on,
> LG i Pionnier. Który z nich uważacie za w miare cichy (mam dość mojego
> wyjącego cd-romu Lite-ona) i bezproblemowy?

Jesli chodzi o Lite-on'a to jest napewno bezproblemowy, nie spotkalem sie
jeszcze z sytuacja zeby nie chcial czytac plyty lub jakimikolwiek innymi
problemami. Co do glosnosci, to przy czytaniu plyt cd jest "ciut" glosny,
ale jezli masz zamiar ogladac z niego filmy w divx czy sluchac muzyki to
zawsze mozna go spowonic i problem znika.
Oglnie polecam :)

Pozdrawiam