Re: Jak sobie radzicie z R9100???

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 13:53:42 MET

Hey,

Użytkownik "Kris" <monsterg[nospam]@pertus.com.pl> napisał w wiadomości
> Czy nie uważacie że to parodia żeby taka firma jak ATI nie poprawiła tego
od
> roku a co chwila wychodzą nowe sterowniki?????

Ja uwazam ze uzytkownicy wreszcie mogliby sie nauczyc instalowac poprawnie
sterowniki i nauczyc je obslugiwac.
Przed instalacja nowych nalezy w tej kolejnosci najlepiej: odinstalowac
*wszystkie* tweakery, control panel, display drivers ... nastepnie uzyc
dedykowanego programu ATI o nazwie catuninstaler (do podbrania z ich strony)
i wtedy po restarcie mozna smialo instalowac nowe sterowaniki ;)
Co do odswiezania to rozumiem ze masz problem w odswiezaniem pod windows ?
Czy aby na pewno na zakladce Ekrany w zaawansowanych wlasciwosciach karty
ekranu po wybraniu monitora ustawiles maksymalne odswiezanie na wiecej niz
60 Hz ? Jesli tak to mozesz jeszcze wylaczyc DDC ... obok masz tez wybor
czestotliwosci odswiezania dla aplikacji 3D.

Pozdrawiam, Paweł