Re: XP 2000 zmiana FSB

Autor: Kris (monsterg[nospam)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 13:17:14 MET

> Jeśli zamierzasz tego procka podkręcać to na pewno poprzez FSB. Mimo że
> zmianę mnożnika oferują praktycznie wszystkie płyty główne to jest ona
> nieskuteczna z tego względu, że AMD blokuje mnożnik procesora i
> odblokować go można jedynie malując mostki na procesorze. Podkręcanie
> szyną FSB daje największe korzyści. Z tym, że w przypadku KT600 przy FSB
> różnych od 100/133/166/200 przetaktowana zostaje też szyna PCI / AGP.
> Najlepszym rozwiązaniem byłoby kupienie jakiegoś taniego nForce-a, który
> zaoferuje Ci bezpieczne przetaktowanie (podnosi jedynie FSB procesora
> [...]

a ja mam Abita nf7 i A2.2 i mogę zmieniać mnożnik??? Czy to możliwe?? Chyba
tak bo u mnie zdaje sie działa na razie ten 2200+ chodzi na 2300MHz czy to
mało czy dużo?? w sandrze pisze że A3200+ :)
Z pamięciami mam zabawę bo takie tanie 400 i chodza na 413 ale jak włczyłem
je w dualu to tylko na 333 moge włczyć bo wyzej już sie rypią. Wiec chyba
lepiej normalnie dać i na 400. Co bedzie szybsze?