Odpalic kompa bez karty graficznej...

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 12:11:26 MET

 Czesc czy taki zabieg jest w ogole mozliwy???
Poki co mam wsadzonego w moim PC- serwerze jakiegos virge'a 2MB, ale to nie
jest moja karta i jutro musze ja oddac....
Czy musze gdzies zaczac juz teraz biegac i poszukiwac karty czy uda mi sie
jakos odpalic kompa bez grafiki (bo do niczego mi ona nie jest potrzebna, w
tej chwili)

Plyta glowna ATX (jesli to cokolwiek ma z tym wspolnego, choc na moj rozum o
wszystkim decyduje bios (a dokladniej POST ktory nie przechodzi zarowno bez
karty graf, jak i procesora i pamieci :P).

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,