Wiatrak cisza/wydajnsoci

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 11:21:52 MET

Witam,

Zastanawialem sie ostatnio nad jakims sensownym wentylatorkiem, ktory byly
jednoczesnie cichy i wydajny tzn. zeby temperaturka procka byla nieduza a ja
moglbym sobie drzemac tuz obok kompa nie budzony przez odglos silnika
odrzutowego jaki wydaje moj obecny wentylek ( no ale czego oczekiwac po 8000
obr/min).
Po malych badaniach sieci wyszla mi taka oto lista:

OCZ GLADIATOR 3 Silent
Volcano SilentBoost
GlacialTech Diamod 2100
GlacialTech SilentBreez 462 II.

Macie moze jakies doswiadczenie z powyzszymi wentylkami, lub propozycje
lepszych ?
ps.
Moglby mi ktos jeszcze wytlumaczyc co to dolkadnie jest Przewodniosc cieplna
podowana czasami w specyfikacji coolerkow ?.

Pozdrawiam