Re: restart komputera update 3

Autor: jac_b (jac_b_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 10:47:08 MET

Witaj,

Reset wyglada tak jakby nagle odlaczyc zasilanie, bios zresetowalem, czy
upgrade jest potrzebny - nie wiem, komp perzeciez dzialal prawidlowo, problemy
pojawily sie nagle, czyli na wskutek jakiejjs awarii...,

A a propos temp procka - to jak jest ona odczytywana?, stosuje program
dolaczony do plyty. czy jest mozliwym ze program temp podaje prawidlowa, a
procesor sie przegrzewa?

Dzieki za pomoc,
Jacek

> Witaj jac_b,
>
> Jak wygląda restart?
> Winda sie zamyka czy tak jak po wciśnieciu reset na obudowie?
>
> Sprawdź czy termik dobrze dolega do procesora. I zwróć uwagę na radio czy aby
nie "wisi" nad rdzeniem procka tylko.