Re: wieczysta gwarancja na pamieci

Autor: szeryf (lonestar1_at_o2.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 07:12:54 MET

Sander z adresu <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w artykule
c0rv1p.13c.8_at_Hobby.od.18.lat:

> To jest do czasu, kiedy są jeszcze produkowane/dostępne.

Czy ktos moze mi podpowiedziec z mojego opisu naklejek
w pierwszym poscie u kogo dochodzic ewentualnie
roszczeczen gwarancyjnych ? Jest to chyba spolka
Netcom s.c. ale spolek o tej nazwie jest w Polsce co
najmniej pare pod roznymi adresami - skad mam wiedziec,
ktora sprzedala mi na gieldzie te kosc jesli nie jest to napisane
na naklejce gwarancyjnej a prawie na pewno zadnego
papierka nie dawali ?