Re: ABIT NF7-Sk ver 2.0 POMOCY

Autor: Sebastian (rayos_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Tue 17 Feb 2004 - 00:06:56 MET

> a nie zresetowales/wylaczyles kompa w momencie,
> gdy, podczas bootowania, pokazala sie taka czerwona ramka???
> Jezeli tak - BIOS zrobil papa!

NIe nic takiego sie nie stalo.Poprostu nie chcial mi wystartowac. 1-wszy raz
pisalo ze nie znalazl pliku,drugi raz tak samo to odpuscilem.Teraz jak
wlaczam go 1-wszy raz to chce czytac cos z dyskietki...a jak zresetuje go to
czarny ekran.
Jaka moze byc tego przyczyna,ze sie tak dzieje.Stalo sie tak po wprowadzeniu
LOAD OPTIMIZED OPTION z poziomu biosu?! moglo sie to zle zapisac ? i teraz
dziac takie "jaja" ?

pozdrawiam :
Sebastian