Re: PC -> TV jednym kablem

Autor: MrRoger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 23:37:27 MET

Uzytkownik Marco, legitymujący sie adresem e-mail notrue_at_interia.pl
napisał(a):

> Jemu raczej chodziło o takie rozwiązanie jakie masz przy zwykłej TV.
> Zobacz, że do telewizora wchodzi tylko jeden kabel antenowy, a podaje on
> video i audio. Nie wiem czy da się coś takiego zrobić z komputerem, jak
> zmiksować syganły...

Ja użyłem do tego celu Robota firmy Zelmer :d
A tak poważnie- nie słyszałem jeszcze o takiej mozliwości- jeśli istnieje
to jętnie o niej poczytam.
Moim zdaniem nie ma po co się pchać w takie kable- jakość prawdopodobnie
będzie fatalna aż do granic wytrzymałości :)

--
MrRoger