Re: Watchdog aka reseter do PeCeta

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_gdzies.tam)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 22:27:51 MET

On 2004-02-15, gertas <gertas_at_o2.BEZ.SPAMU.pl> wrote:

> A moze lepiej wyczaic dlaczego sie wiesza? i dokupic RAM zamiast jakiegos
> resetera.

Nie chcę.
Nie potrzebuję.
Nie umiem.
Nie mam czasu.
Nie zadowala mnie choćby jeden zawis na 366 dni jeśli sprzętowi stanie
się cokolwiek typu za dużo procesów, za mało pamięci, etc.
Nie ja wybieram jakie założenia ma spełniać sprzęt.

Wybierz sobie coś. Chodzi o to aby zamknięta puszka na 99.999% po padzie
próbowała wstać. Zwłaszcza jak puszka ma stać na np 12 piętrze bez
sprawnej windy, czy na dachu w zamkniętej skrzynce.

Mogę się pomylić wydając routerkowi jakąś komendę, nawet jeśli
przestawiam reguły filtrowania i zabezpieczam się 'wróć do starych ustawień
po 2 minutach' to może coś zrobię źle. Jeśli zapisany mam działający
konfig to program obsługujący taką kartę po prostu po n minut bez
dostępu do sieci wymusi w najgorszym wypadku zimny reset. Jeśli po 15
minutach nie wstanie to sprawa popsutego sprzętu i tyle.

kd.

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej