Problem z ekranem laptopa

Autor: Tomasino (tomasinoo_at_o2.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 21:41:00 MET

Witam.
Mam cholerny problem z obrazem w laptopie toshiba satellite 1410 -
614.
Na pokładzie jest GeForce 4 420 Go 16 MB.
Przy orginalnych (starych) driverach wszystko dobrze, lecz brak
DualViev niestety potrzebuje tego (jest tylko klon a klona mam w
dupie). Aby na telewizorze przykładowo chodziła przeglądarka a na
ekranie np. film.
Wrzucam (nowe detonatory) różne ale nowsze. Jak jest tv DualViev to
zato brak rozdzielczości 1024-768 a w innych i w tej gdyby była raczej
też spieprzony ekran wyświetla mi kwadrat (obcięty prawy brzeg jakieś
3 cm) już mnie cholera bierze. Przykładowo prubowałem tvtool na
starych nie działa na nowych to samo.
Przepraszam za wyrażenia ale jestem już strasznie poirytowany innymi
słowy wkurwiony

Jak ktoś może pomóc, miał taki problem lub wie jak go można rozwiązać
to prosze o pomoc

Pozdrowienia dla wszystkich.
--
    Tomasino