ciekawy problem z NIC'ami - troche dlugie

Autor: Kir0ga (psychopata1024_at_poczta.fm)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 20:45:04 MET

Hejka

Mialem w domu 2 kompy spiete w siec poprzez karty sieciowe [jedna na ISA
druga na PCI ] i udosteonana neo +

Cos sie stalo z jednym kompem wiec kupilem cos nowszego ale pomyslalem ze
nie bede mial slotu ISA na NIC'a wiec kupilem plyte glowna z zintegrowana
karte sieciowa na plycie ASRock K7S8X
http://allegro.pl/show_item.php?item=20447000 i tu sie zaczęły schody - ta
zintegrowana karta cos nie dziala ani w w 98 ani w XP - tzn. wykrywa ja i
instaluje sterowniki ale nie dziala - w win XP dodatkowo pisze w
wlasciwosciach sieci ze kabel sieciowy jest odlaczony.

Wkurzylem sie myslac ze ta sieciowka zintegrowana jest padnięta i kupilem
dzisiaj jakas sieciowke za 4 dycy
podlanczam ja i u mnie takie same objawy jak ta zintegrowana :(

co moze byc z tymi sieciowkami - czy moglem miec az tyle pecha ze i ta
zintegrowana i ta co dzisiaj kupilem sa rypniete ?

--
pozdrowienia
Kiroga