new zestaw

Autor: VDQ (erti_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 17:32:33 MET

Witam Grupowiczow!
planuje sobie wymienic w moim kompie troche śmietków (płyta proc i ram +
może karta graf) i cos takiego poskladac:
Płyta GA-8IPE1000PRO (I865PE AGPx8 AC6 SATA FW LAN)
Procek Celeron 2700 (czy może wolniejszy i go podkręcić nieco? - jak się te
celki w ogole "kręcą"?)
DDR 2x256 PC333
i obudowa siakas fajna 350W

Mam także pytanie czy moja stara karta HerculesGF2MX440 pochodzi chociaz
przez pare miesiecy na tym sprzęcie (aż sobie kupię coś lepsiejszego) czy
będąjakieś problemy z zailaniem?
 reszta czyli hdd Seagate BV, cd i cdr nie myślę żeby się "buntowały"..

z gory dzięx za opinie

--
Pozdrawiam Erti!