Re: Czym zdjac partycje ??

Autor: Patefoniq (spam_tutaj_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 15:03:48 MET

"Awex" <awex_at_drama.tnijto.pl> wrote in message
> Ostatnio, Darek o adresie darekwp_at_wp.pl napisał(a)
> artykuł 1076936634.363771_at_news.mm.pl o tresci:
>
> fdisk

Przeczytales dokladnie POSTa? Bez "normalnego" usuniecia partycji.
Mysle, ze Partition Magic, ale noie mam do niego zaufania. Ale jezeli to
win 98, to zrob tak:

=> zgraj (jezeli masz taka mozliwosc), caly system na inny dysk, razem z
c:\program files, c:\windows itp.,oraz plikami systemowymi z "c:\"
pomijajac plik c:\windows\win386.swp, zgraj rowniez wszystko z d:\
=> nastepnie posluz sie fdiskiem i zrob tak jak potrzebujesz
=> wgraj spowrotem na dysk cala zawartos pierwszej partycji i uruchom
komputer.
Powinno zadzialac, w ten sposob miedzy innymi przenosi sie system z
dysku na dysk (przy zmianie hdd)

--
Pozdrawiam
Piotr Paszkowski