Re: Halasujacy WD 80GB

Autor: racjonalista (pawelk0_at_NIECHCESPAMUacn.waw.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 14:23:42 MET

Użytkownik "Seba"

> Witam.
> Niedawno wymienilem zasilacz w komputerze, ktory do tej pory byl
> najwiekszym zrodlem halasu w nim. I przy tej okazji odkrylem, iz moj
> dysk twardy, ktorym jest WD 80 GB z serii JB, wydaje podczas pracy
> komputera taki "metaliczny" swist (o wysokiej czestotliwosci).
> Odglos ten jest wyraznie slyszalny (wrecz uciazliwy) i nie zmienia
> sie nawet podczas operacji odczytu/zapisu danych na w/w dysku. I
> tutaj mama pytanie - czy to normalne? Czy spotkal sie ktos z was z
> takim zjawiskiem?

Nie Ty pierwszy takiego czegos doswiadczasz. Dziwne jest ze jednym piszczy
innym nie. Mi akurat piszczy. Ale nie martwie sie tym zupelnie. SMART mowi
ze wszystko OK, poza tym dzwiekiem nic niepokojacego sie nie dzieje, danych
nie gubi, smiga az milo. Widocznie ten typ tak ma.

--
sciskam prawice,
Paweł