A-Trend 7100M a TNT2

Autor: max (max73_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 12:40:39 MET

Witam.
Mam pytanie dotyczace w/w plyty i kart graficznych opartych na TNT2. Chipset
LX obsluguje AGP x1 oraz ARP x2. W chwili obecnej posiadam TNT1 AGP x1,
chcialem przejsc na TNT2 ktore obsluguje AGP x2,x4. Czy moja plyta glowna
poprawnie bedzie dzialac z karta graficzna z AGP x2? Kiedys przed laty
robilem test i po wlozeniu TNT2 M64 w ogole nie bylo sygnalu na monitorze.
Z gory dziekuje za szybkie i wyczerpujace informacje.
Pozdrawiam.