Re: p3-1000 czy athlon 1.4

Autor: Marcin Madej (straits_no_spa+m_at_madnet.lub.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 12:16:51 MET

Użytkownik "Tomasz Potega" <shadow_at_manta.univ.gda.pl> napisał w wiadomości

> niby tak, ale jesli operacji nie bedzie duzo, to moze wystarczy cos
> wolniejszego/mniej pradozernego. inna sprawa, ze do nowszego sprzetu mozna
> kupic tanie plyty, pamieci, etc., a wlasciciele p3 potrafia sobie takie

No właśnie. Zrobiłem testy i widze ze Athlon 2000+ spokojnie starczy,
różnicy w transferze z dysku zaszyfrowanego geom'em nie ma - ale kupiłem juz
2500+ i bedzie do mojego desktopa ;p Co ciekawe nie widze też różnicy po
dołożeniu dodatkowej (256 + 256) kości pamieci. Wydaje mi sie że to kres
możliwości geoma. No moooże na wieloprocesorówce. Udało mi sie osiągnąć
transfer rzędu 10 000 kbyte/s po FTP. Z dysku na dysk nie testowałem.