Re: jak zapisac obraz z TV?

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 11:55:24 MET

Andre claimed:
> dobry tuner tv, prog do kompresowania, nagrywarka.

Zapomniałeś o najważniejszym: dwa dyski w raid 0, lub jeden kosmicznie
wydajny 7200 lub 10000rpm.

> nie polecam...

A ja polecam, im więcej ram tym więcej uda się zbuforować w pamięci i
nawet jak dysk się przytnie to klatek nie stracisz.

> to jaki masz szybki sprzet tez jest dosc wazne. PIII zapewne wystarczy do
> zrzutu ale kompresowac bedziesz dlugo (chyba ze bedziesz nagrywal na dvd to
> kompresja moze nie byc potrzebna)

Do kompresji PAL w locie do divx + dźwięk to chyba minimum 1GHz? Warto
pomyśleć o dobrym programie (ffmpeg/mencoder pod linuksem) lub po prostu
radeonie All-in-Wonder[1] ;)

[1] full wypas, niskie wymagania co do pozostałego sprzętu, wspaniała
rzecz.

--
    :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Universe is not only weirder than we imagine