Re: Radeon 9100

Autor: Kubu$ (kubuss.no.spam.wytnij.to_at_to.tez.go2.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 11:54:54 MET

> Jak masz sapphire to cie rozumiem. Wykręć drania, pod kartą podwieś coś
> dużego, ale mocno spowolnionego i starczy (ja tak mam).

Ja mam Sapphire i z dranim poradzilem sobie inaczej, podwazylem radiator,
ktory sie odkleil, zmylem resztki pleju na chipie, kupilem komplet radiator
z wentylatorem 40x40 firmy Coolermaster na Allegro, przykleilem tasma, ktora
byla w komplecie na radiatorze. Teraz jest cichutko i pewnie jeszcze lepiej
chlodzi niz wczesniej, nawet mozna sie skusic na podkrecanie ;))

--
Pozdrawiam
Kubu$