Re: niestabilnosc gby procek onciazony procesem

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 10:30:51 MET

Hey,

Użytkownik "PP" <pemo74_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> a dlaczego akurat 24 a nie 23 albo 25? to jakis bezsens. jak sprzet chodzi
> stabilnie przez 1 godzine to znaczy ze chodzi.

LOL ... dokladnie o to samo chcialem zapytac kolege Sandera ... imho liczbe
wzial z kosmosu :)

Co do 1 godziny to jednak bym sie mocno klocil. Mi czasem gdy przesadzilem z
przetaktowaniem Prime wyrzucal sie po 2-3 h ... u brata na 1700+@2300+
wyrzucil sie nawet po 6 h ... i dlatego podnioslem napiecie o 0.05 V ;)

Pozdrawiam, Paweł