Re: Jaka płyta (socket 478) a może pod AMD - sam już nie wiem ?

Autor: Paweł Starzyński (pawel_at_NOSPAMstarzynski.com)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 07:36:21 MET

Użytkownik Paweł Zawadzki napisał:

> Ja do niedawna tez mialem tylko intele... W grudniu zdecydowalem sie na
> kupienie athlona 2400+ na msi kt6 delta i jestem naprawde zadowolony.
> Polecam.

ja podobnie... wcześniej co prawda miałem (bardziej przez przypadek -
okazja zmiany procesora na szybszy za niewielkie pieniądze) jakieś
Cyrixy czy AMD-K5, ale Intel to był dla mnie zawsze Intel i przy
kupowaniu nowych podzespołów tylko jego brałem pod uwagę. Do ostatniej
modyfikacji z Celerona na P4. Kupiłem P4 1,80 oraz Intel D845EBG2.
Porażka. Po szybkiej decyzji zmiany na AMD (po przetestowaniu równie
miernego P4 2,80 HT) tym razem poświęciłem duuużo czasu na czytanie,
pytanie się, dowiadywanie i jeszcze raz czytanie. Przynajmniej mam
świadomość, że kupiłem już nie byle co z pierwszej po lewej, a coś w
miarę solidnego i rozsądego pod względem
cena/wydajność/stabilność/radość z posiadania ;). Choć wybór był trudny,
mam satysfakcję z pozyskanych przeróżnych informacji dot. sprzętu
komputerowego i przyrostu wydajności ;) Wyrobiłem sobie nowe opinie i
choć parę razy dostawałem mętliku i miałem dość tego wszystkiego
(sprawdzanie, porównywanie etc) warto poświęcić trochę czasu, żeby potem
nie pluć sobie w brodę (jedyne nad czym bym się jeszcze zastanawiał, to
karta graficzna, ale tą kupiłem za taką cenę, że nie było konkurentów ;)

pozdrawiam, cl0

--
Soltek SL-75FRN2-RL (pas) | XP Barton 2600+ | 256 Kingston 333Mhz
Sapphire Atlantis Radeon 9600 PRO Ultimate Edition (128MB/256-bit)