Re: ktory naped dvd?

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 01:22:10 MET

> Wystrzegaj sie firm-krzakow typu LG, Liteon - warto je brac pod uwage
tylko jak
> szukasz czegos naprawde taniego.

A ja sie zapytam niby dlaczego Liteon to firma "krzak" ???
Sam mam 2 napedy tej firmy od ponad roku i nie narzekam, polecam je moim
znajomym i sa bardzo zadowoleni, zero problemow. Jeden kumpel mimo moich
zapewnien kupil cdrw TEAC 52xcostam, w tej chwili ta nagrywarka lezy sobie w
serwisie... Co do czytnikow optycznych (przynajmniej cdrw i dvdrw) to
polecam wlasnie liteona - tani i dobry.

--
Pozdrawiam,
Shadow