Re: napiecie rdzenia procesora athlon xp

Autor: fragga (fragga_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Feb 2004 - 00:25:44 MET

Użytkownik LuK napisał:

> mysle ze jak jakies napiecie ma miec 3.00 V a ma 2,96 V to to w praktyce nie
> zadnej roznicy i nie szukaj problemow skoro ci dziala :D ( przeciez to moze
> byc nawet tolerancja bledu miernika lub tego programu co tam to mierzy )

otoz nie.. mecze sie z tym caly dzien.. ten odchyl wskazuje na jedna
podstawowa rzecz - mam za slaby zasilacz, i zbyt duzo "pradozernych"
komponentow w kompie..jestem w kropce, zmienilem procek na durona
wyjalem karte dzwikowa, odlaczylem jeden hdd i dopiero jest ok.. zadnych
GWALTOWNYCH RESTARTOW itp.. teraz nie wiem czy mocniejszy zasilacz (360
watt) rozwiaze sprawe czy moja plyta (msi kt3 ultra) nie trawi procesora
athlon 2000+ xp. swoja droga - jakie powinno byc prawidlowe napiecie
rdzenia tegoz (ja wyczytalem ze 1.75, a umnie pokazuje 1.6), duron 700
natomiast prawidlowo pracuje na 1.6...