Re: Super Dziwna Sprawa

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 22:56:13 MET

Maciej <maciejm_at_-cut-canpol.pl> wrote:

> Oki, zmieniłem zasilacz na Tracer (czy treacer) 500W z dwoma
> wiatraczkami i niestety nie przyniosło to żadnej zmiany. Komputer
> odpala się tylko za pierwszym razem.

Juz pomijajac to, ze wymianiles zasilacz na beznadziejny to raczej bym
opstawial, ze cos nie tak z plyta skoro pomaga wyczyszczenie biosu.
Generalnie oberzjal bym plyte, czy kondestaroy wygladaja ok, sprobowal
upgrade biosu, no i jak nic nie pomoze ewentualnie spobowal z _dobrym_
zasilaczem.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,