problem z CD/DVD i nagrywarką

Autor: te_be (te_be_at_op.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 23:04:20 MET

Witam

Troszkę zawaliłem bo pomimo dziwnego zachowania tych napędów (zawieszanie
kompa) dobiero dzisiaj zerknąłem do menedżera urządzeń i zobaczyłem tam:
"System Windows nie może załadować sterownika urządzenia dla tego sprzętu.
Sterownik może być uszkodzony lub nieobecny. (Kod 39)"
 Odinstalowuję sterownik uruchamiam XP ponownie, ten znajduje napędy
instaluje, a w menedżerze dalej "pytajniki"
DVD jest na ustawione jest jako Primary Slave, nagrywarka Secondary Master.
Prawdopodobnie ja coś "skopałem", bo problem ten nigdy wcześniej nie
występował.
Bardzo proszę o sugestie w jakim kierunku drążyć, aby ominąć "przystanek
FORMAT".

Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Tomek