Re: (RAM) cl 2 ,cl 2,5 a cl 3

Autor: Osiah (oosiah_at_nospam.onet.pl)
Data: Sun 15 Feb 2004 - 22:05:13 MET

> Jak masz zamiar podkręcać procka to kup CL2, bo te
> z reguły lepiej się podkręcają. Tzn. zwiększasz FSB i
> jednocześnie CL z 2 na 2.5 lub z 2 na 3.
> Jak kupisz CL 3 to na CL 4 już nie zmienisz, ponieważ większość płyt nie
ma
> możliwości ustawienia

No wlasnie chyba krecil nie bede... jakos nie mam do tego ciagoty:)
Mysle ze konfiguracja ktora zamierzam kupic wystarczy mi na dosc dlugo (p4
2,8 na chipie865pe, 2x256kingstona + Radeon9800). Stad tez przymierzam sie
do zakupu najprostrzej plyty Intela z chipsetem 865, gdzie wszystkie
mozliwosci ustawien sa poblokowane (alternatywnie mysle o Asusie - ale
trzeba by troche dolozyc kasy, ktora z kolei moznaby dolozyc do lepszej
grafy - i tak w kolko - siet....nieustajace dylematy:)

Pozdrawiam
Osiah